Revelation Media oznámila výsledky svojej šesťmesačnej kampane, v ktorej sa zámerne a strategicky zamerala na šírenie svojho krátkeho filmu Skutočný príbeh Ježiša medzi prenasledované národy.
  Mediálna skupina využila reklamu na sociálnych sieťach na šírenie filmu . Výsledky šesťmesačnej kampane zahŕňajú: 
  -  Film si pozrelo viac ako 825 000 ľudí v krajinách juhovýchodnej Ázie, ako sú Maledivy, Čína, Vietnam, Mjanmarsko a Nepál, ako aj v Iráne, Indii, Turkménsku, Pakistane, Iraku, Somálsku, Sudáne, Afganistane – vo všetkých krajinách známych výrazným prenasledovaním kresťanov. 
-  Film bol premietnutý a preložený do 51 jazykov. 
-  Viac ako 81 000 ľudí po zhliadnutí filmu  naznačilo rozhodnutie nasledovať Krista.
 Revelation Media teraz naznačilo, že chce spustiť ďalšiu šesťmesačnú kampaň, aby sa film ešte viac rozšíril, a to aj vo ďalších krajinách, kde sú kresťania prenasledovaní pre svoju vieru v Krista. 
   
  Preklad z International Christian Concern
  Foto: pexels  By František Bašo 
  3/28/25 4:02 PM 
   1382 Views,